OGŁOSZENIA SZKOLNE 2017/2018

 

INFORMACJA DLA RODZICÓW

1 czerwca 2018 r. weszło w życie rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie rządowego programu „Dobry Start”. Dzięki programowi rodzice i opiekunowie – bez względu na dochody – otrzymają raz w roku wsparcie finansowe w wysokości 300 zł. Będą mogli przeznaczyć je na zakup m.in. przyborów szkolnych, czy odzieży na nowy rok szkolny. Świadczeniem zostaną objęci wszyscy uczniowie do ukończenia 20. roku życia. W przypadku dzieci niepełnosprawnych wsparcie będzie przysługiwało do ukończenia 24. roku życia. Program „Dobry Start” to również wsparcie dla uczestników zajęć rewalidacyjno-wychowawczych od 7. roku życia do zakończenia zajęć.

Wnioski o świadczenie z programu można składać online już od 1 lipca br. Nabór wniosków w formie papierowej rozpocznie się miesiąc później – 1 sierpnia br. Ostateczny termin mija 30 listopada br. Informacje o programie „Dobry Start” znajdują się również na stronie internetowej www.men.gov.pl

               dyr. Maria Rduch -  opracowano na podstawie listu MEN do dyrektorów

Załączniki:

- list do dyrektorów szkół_Dobry Start

- Dobry Start_ulotka

- Dobry Start_plakat

 

 

Zapraszamy uczniów, nauczycieli i rodziców do czynnego udziału

w SZKOLNYCH  DNIACH  PROMOCJI   ZDROWIA,

które odbędą się w naszej szkole 23 – 25 maja 2018 r.

Środa -  23.05. 2018   

Lekcje odbywają się zgodnie z planem.· 2 lekcja – klasy IV – VII i oddziały gimnazjalne pod opieką wychowawców lub wyznaczonych nauczycieli przygotowują oraz spożywają pyszne i zdrowe kanapki (organizatorzy zapewniają sok do drugiego śniadania).

 

·        2 - 5 lekcja – międzyszkolne rozgrywki sportowe dla klas III SP w ramach współpracy ze szkołą z Czech (zajęta sala gimnastyczna budynek SP)

·        3, 4, 5 lekcja – prelekcje dietetyka do klas II oddziałów gimnazjalnych ( IIa – 3 lekcja, IIb – 4 lekcja, IIc – 5 lekcja) sala nr 9

·        10: 30 aerobik w sali gimnastycznej (budynek gimnazjum) prowadzony przez nauczyciela wychowania fizycznego dla chętnych uczniów podczas przerwy

·        6 lekcja – warsztaty z pedagogiem - „Smak życia, czyli debata o dopalaczach” klasa 7a

·        16: 00 Prelekcja dla rodziców Zapobieganie uzależnieniom od dopalaczy, narkotyków, alkoholu i komputera wśród dzieci i młodzieży – niezbędnik świadomego rodzica. (Sala gimnastyczna budynek SP) . Organizatorzy zapraszają również nauczycieli;)

Czwartek – 24.05.2018

Lekcje odbywają się zgodnie z planem.

·        1 - 4 lekcja – szkolenie  z pierwszej pomocy przedmedycznej dla klas V i VI                  (Vb – 1 lekcja, VIb – 2 lekcja, Va – 3 lekcja, VIa – 4 lekcja,) sala korekcyjna zajęta

·        1 - 4 lekcja – wyjście do pasieki klas młodszych SP: IIa i IIIb – 8:30, IIIa i IIIc – 10:00

·        12:25 aerobik w sali gimnastycznej budynku gimnazjum

·        3,4,5 lekcja – warsztaty zumby dla klas IV SP (IVc – 3 lekcja, IVb – 4 lekcja, IVa – 5 lekcja) sala gimnastyczna budynek gimnazjum

·        4 lekcja – warsztaty z pedagogiem “Asertywność a palenie papierosów i e - papierosów” – klasa IIa GIM

·        6,7 lekcja – warsztaty Tchoukball dla chłopców klas III gimnazjalnych – zajęta sala gimnastyczna budynek SP (KONIECZNY STRÓJ SPORTOWY)

·        6, 7 lekcja – prelekcja położnej dla dziewczyn klas III gimnazjalnych – Higiena okresu dojrzewania (IIIa i IIIb – 6 lekcja, IIIc i IIId – 7 lekcja) – sala 9 G

 

Piątek -  25.05.2018

 

·        1, 2, 3 lekcja klasy V i VIIa spotykają się w z rehabilitantem panem dr Krzysztofem Fabianem, aby nauczyć się dbać o swój kręgosłup ( Va – 1 lekcja, VIIa – 2 lekcja, Vb – 3 lekcja) sala 10 G

·        1, 2 lekcja klasy III oddziały gimnazjalne spotykają się z Panią kosmetyczką – Ewą Parzych, aby dowiedzieć się jak dbać o skórę, zwłaszcza w okresie dojrzewania     (IIIa i IIIb – 1 lekcja, IIIc i IIId – 2 lekcja) sala 9 G

·        3 lekcja konkurs wiedzy o zdrowiu dla chętnych uczniów z klas: VIIa i gimnazjalnych (sala 13 G)

·        4 lekcja konkurs wiedzy o zdrowiu dla chętnych uczniów z klas: IV-VI (sala 13 G)

·         6-7 lekcja „Świetliki też promują zdrowie” – wspólne przygotowanie i spożycie zdrowego podwieczorku – sałatki owocowej oraz udział zawodach sportowych

Dodatkowo:

·        Wycieczka do lasu klasy I a i b

·        Pierwsza pomoc przedmedyczna – spotkanie z pielęgniarką szkolną dla klas I-III

·        Bajka promująca zdrowe odżywianie z zagadkami – gimnazjaliści czytają przedszkolakom

·        Spotkanie z pielęgniarką dotyczące okresu dojrzewania dla dziewcząt z klasy IVb i c

Organizatorzy życzą niezapomnianych wrażeń i zdrowej zabawy!

 Prosimy nauczycieli o sprawdzenie organizowanych przedsięwzięć, czy odbywają się na ich lekcji oraz przyprowadzenie grupy pod wskazane miejsce zaraz na początku lekcji.

 

 

Stwórzmy w gminie podwórko z prawdziwego zdarzenia!

Gmina Świerklany zgłosiła się do konkursu „Podwórko Talentów NIVEA”,  w którym nagrodą jest ufundowanie przez firmę NIVEA atrakcyjnych placów zabaw w 15 lokalizacjach, które otrzymają najwięcej internetowych głosów.

W tegorocznej edycji uczestnicy zostali podzieleni ze względu na swoją wielkość – Gmina Świerklany będzie walczyć o nagrodę z gminami liczącymi do 20 00 mieszkańców. Zgłoszona lokalizacja, to teren pomiędzy kompleksem edukacyjnym w Świerklanach przy ul. 3 Maja 18 a stadionem „Fortecy” Świerklany.

W dniach od 11 maja do 21 czerwca br. każdy mieszkaniec gminy można oddać codziennie 1 głos z jednego adresu e-mail, poprzez stronę https://podworko.nivea.pl Twój codzienny głos jest szansą na stworzenie w Świerklanach przy ul. 3 Maja unikalnego miejsca rozrywki dla wszystkich dzieci w gminie! Plac zabaw będzie podzielony na trzy strefy: dla naukowców, dla sportowców i dla artystów – w których mali mieszkańcy Świerklan i Jankowic będą mogli rozwijać swoje talenty, a przy okazji świetnie się bawić.

Przypominamy – głosować można codziennie, do 21 czerwca br. Powalczmy razem o nowe miejsce zabawy i rozwoju dla naszych dzieciaków!

 

 

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Świętej Jadwigi w Świerklanach zaprasza Rodziców z terenu gminy Świerklany

na bezpłatne spotkanie z terapeutą uzależnień

„Zapobieganie uzależnieniom od dopalaczy, narkotyków, alkoholu i komputera wśród dzieci i młodzieży – niezbędnik świadomego rodzica”

23 maja godzina 16:00 

sala gimnastyczna w Szkole Podstawowej nr 2

im. Świętej Jadwigi w Świerklanach

 

KARTA ROWEROWA – HARMONOGRAM

Oddanie wypełnionego arkusza zaliczeń wraz ze zdjęciem

18.05.2018

 

 

Test teoretyczny próbny

14.05.2018

Test teoretyczny

21.05.2018

Test teoretyczny poprawkowy

28.05.2018

 

 

Test praktyczny

11.06.2018

Test praktyczny poprawkowy

18.06.2018

 

 

Rozdanie Kart Rowerowych

22.06.2018

 

ARKUSZ ZALICZENIOWY

 

Ogłoszenie

 

Dyrektor szkoły i wychowawcy klas zapraszają rodziców na zebrania, które odbędą się
11 kwietnia 2018 r. o godzinie 16:00.  Zebranie rodziców klasy IV c i VI b – 17.04.2018 r.

Zebranie ogólne w sali gimnastycznej tylko dla rodziców i  uczniów klas trzecich oddziałów gimnazjalnych. Pozostali rodzice mają spotkanie tylko z wychowawcami w klasach.

Przydział sal  na zebrania z rodzicami przedstawia się następująco:

KLASA

WYCHOWAWCA

SALA

1a SP

Urszula Kowalczyk

 

11 SP

1b SP

Elżbieta Kozicka

 

12 SP

2a SP

Elżbieta Szulik

 

10 SP

3a SP

Michalina Dzierżęga

31 SP

 

3b SP

Dorota Krawczyk

 

9 SP

3c SP

Danuta Konsek

25 SP

 

4a SP

Marta Wojtczak

12 GIM

 

4b SP

Wioleta Wolny

 

28 SP

4c SP

Wioleta Klocek

 

17.04.2018 r., godz. 15.00, sala 11 GIM

5a SP

Monika Pośpiech

 

26 SP

5b SP

 Marzena Nosiadek-Kubiec

10 GIM

 

6a SP

Joanna Krawczyk

 

24 SP

6b SP

Iwona Szulc-Winkler

 

17.04.2018 r., godz. 16.15, sala 14 GIM

7a SP

Dominika Marcisz

 

27 SP

2a GIM

Joanna Werner

9 GIM

2b GIM

Jarosław Musiał

16 GIM

2c GIM

Jarosław Musiał

16 GIM

 

3a GIM

Sylwia Masłowska

 13 GIM

 

3b GIM

Monika Stacha

20 GIM

 

3c GIM

Joanna Jastrzębska

11a GIM

 

3d GIM

Joanna Werner

  9 GIM

 

 

 

Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych

Dyrekcja szkoły informuje, że na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Katowicach pojawiło się  postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w sprawie terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów do klas pierwszych publicznych szkół ponadgimnazjalnych, klasy pierwszej trzyletniej branżowej szkoły I stopnia, na semestr pierwszy klas pierwszych publicznych szkół policealnych, do publicznych szkół podstawowych dla dorosłych, na rok szkolny 2018/2019.

Link do powyższego postanowienia:

http://kuratorium.katowice.pl/wp-content/uploads/2018/01/zalacznik-nr-1.pdf

W razie dodatkowych pytań związanych z rekrutacją uczniowie mogą zgłosić się do pedagoga szkolnego Moniki Strzebniok (koordynatora doradztwa zawodowego w szkole) bądź wychowawcy klasy.

 

 

Rozkład zajęć korekcyjno – kompensacyjnych

oddziały gimnazjalne

 

II A

wtorek 8:00 – 8:45

gabinet pedagoga

mgr Monika Strzebniok

II B

środa 13:50 – 14:35

gabinet pedagoga

mgr Monika Strzebniok

II C

 

poniedziałek 13:50 – 14:35

 

gabinet pedagoga

mgr Monika Strzebniok

IIIA

środa 14:40 – 15:25

gabinet pedagoga

mgr Monika Strzebniok

III B

poniedziałek 14:35 – 15:20

gabinet pedagoga

mgr Monika Strzebniok

III C

środa 8:00 – 8:45

gabinet pedagoga

mgr Monika Strzebniok

III D

środa 14:40 – 15:25

gabinet pedagoga

mgr Monika Strzebniok

 

 

 

WEŹ UDZIAŁ W GŁOSOWANIU INTERNETOWYM – SZANSA NA NOWY PLAC ZABAW  W GMINIE

Gmina Świerklany zgłosiła swój udział w konkursie Fundacji PGNiG, w którym nagrodą jest wybudowanie naukowego placu zabaw.

To, czy plac zabaw powstanie, zależy od naszego zaangażowania i głosowania poprzez stronę www.powietrzebezsmieci.pl

 Głosowanie startuje 24 stycznia w 5 etapach, na każdym etapie przyznany zostanie jeden plac zabaw.

I etap: od dnia 24.01.2018r. do dnia 31.01.2018r.

I etap: od dnia 01.02.2018 r. do dnia 08.02.2018 r.

III etap: od dnia 09.02.2018 r. do dnia 15.02.2018 r.

IV etap: od dnia 16.02.2018 r. do dnia 22.02.2018 r.

V etap: od dnia 23.02.2018 r. do dnia 28.02.2018 r.

 

Powalczmy razem o miejsce do udanej i mądrej zabawy dla naszych dzieci!

 

 

Balik karnawałowy i dyskoteka

25 stycznia od godz. 15.00 do 17.00 - balik karnawałowy dla klas I - IV, od godz. 17.30 do 19.30 - dyskoteka karnawałowa dla klas V - VII SP oraz II i III GIM.

 

 

Zaproszenie na wywiadówki

Dyrektor szkoły i Wychowawcy klas serdecznie zapraszają Rodziców na  zebrania, które odbędą się 24 stycznia 2018 r. o godzinie 16:30.

Najpierw zebranie ogólne w sali gimnastycznej (budynek SP), potem spotkania
z wychowawcami klas.

Przydział sal  na zebrania z rodzicami przedstawia się następująco:

KLASA

WYCHOWAWCA

SALA

1a SP

Urszula Kowalczyk

 

11 SP

1b SP

Elżbieta Kozicka

 

12 SP

2a SP

Elżbieta Szulik

 

10 SP

3a SP

Michalina Dzierżęga

31 SP

 

3b SP

Dorota Krawczyk

 

9 SP

3c SP

Danuta Konsek

25 SP

 

4a SP

Marta Wojtczak

12 GIM

 

4b SP

Wioleta Wolny

 

28 SP

4c SP

Wioleta Klocek

 

11 GIM

5a SP

Monika Pośpiech

 

26 SP

5b SP

 Marzena Nosiadek-Kubiec

10 GIM

 

6a SP

Joanna Krawczyk

 

24 SP

6b SP

Iwona Szulc-Winkler

 

14 GIM

7a SP

Dominika Marcisz

 

27 SP

2a GIM

Joanna Werner

9 GIM
godzina  16.00

2b GIM

Jarosław Musiał

 

16 GIM

2c GIM

Jarosław Musiał

16 GIM

 

3a GIM

Sylwia Masłowska

 13 GIM

 

3b GIM

Monika Stacha

20 GIM

 

3c GIM

Joanna Jastrzębska

11a GIM

 

3d GIM

Joanna Werner

  9 GIM

 

 

 

Konkurs „Książka pod choinkę”

Ponieważ zbliżają się Święta Bożego Narodzenia Biblioteka szkolna ogłasza konkurs pt. „Książka pod choinkę”. Konkurs skierowany jest do wszystkich klas i oceniać będziemy w kategorii punkty na „Gospodarza szkoły”. Wszystkie klasy otrzymają choinkę, którą należy ozdobić w różne przestrzenne elementy dekoracyjne, wykonane przez uczniów danej klasy. W każdej ozdobie umieszczamy tytuł książki, którą chcielibyśmy obdarować najbliższą osobę na święta. Choinkę ma wieńczyć gwiazda, w której widnieje oddział klasowy (np. VIb). Jury oceniać będzie choinki 5.12.2017r

ZAPRASZAMY

 

Zaproszenie na wywiadówki

Dyrektor szkoły i Wychowawcy klas serdecznie zapraszają Rodziców na  zebrania, które odbędą się 8 listopada 2017 r. o godzinie 16:00.

Przydział sal  na zebrania z rodzicami przedstawia się następująco:

KLASA

WYCHOWAWCA

SALA

1a SP

 

Urszula Kowalczyk

 

11 SP

1b SP

 

Elżbieta Kozicka

 

12 SP

2a SP

 

Elżbieta Szulik

 

10 SP

3a SP

Michalina Dzierżęga

 

31 SP

 

3b SP

 

Dorota Krawczyk

 

9 SP

3c SP

Danuta Konsek

 

25 SP

 

4a SP

Marta Wojtczak

 

12 GIM

 

4b SP

 

Wioleta Wolny

 

28 SP

4c SP

 

Joanna Piwkowska, Wioleta Klocek

 

11 GIM

5a SP

 

Monika Pośpiech

 

26 SP

5b SP

Monika Pośpiech w zast. za Marzenę Nosiadek-Kubiec

 

26 SP

 

6a SP

 

Joanna Krawczyk

 

24 SP

6b SP

 

Iwona Szulc-Winkler

 

14 GIM

7a SP

 

Dominika Marcisz

 

27 SP

 

2a GIM

 

Joanna Werner

9 GIM

2b GIM

Jarosław Musiał

 

16 GIM

 

2c GIM

Jarosław Musiał

 

16 GIM

 

3a GIM

Sylwia Masłowska

sala gimnastyczna – budynek gimnazjum,  potem sala 13 GIM

 

3b GIM

Monika Stacha

sala gimnastyczna – budynek gimnazjum,  potem sala 20 GIM

 

3c GIM

Joanna Jastrzębska

sala gimnastyczna – budynek gimnazjum,  potem  sala 11a GIM

 

3d GIM

Joanna Werner

sala gimnastyczna – budynek  gimnazjum,  potem sala 9 GIM

 

 

 

Konkursy Przedmiotowe

Zapraszamy chętnych uczniów do udziału w konkursach przedmiotowych z poszczególnych przedmiotów organizowanych przez Śląskie Kuratorium Oświaty.

Typy konkursów

Dla uczniów szkół podstawowych organizuje się Wojewódzkie Konkursy z:

1.     Języka Polskiego;

2.     Matematyki;

3.     Języka Angielskiego;

4.     Języka Niemieckiego;

5.     Historii.

Dla uczniów dotychczasowych gimnazjów organizuje się Wojewódzkie Konkursy z:

1.     Języka Polskiego;

2.     Matematyki;

3.     Biologii;

4.     Języka Angielskiego;

5.     Historii;

6.     Geografii;

7.     Wiedzy o Społeczeństwie;

8.     Fizyki;

9.     Chemii;

10.                       Języka Niemieckiego;

11.                       Języka Francuskiego;

12.                       Języka Rosyjskiego.

Regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej:

www.kuratorium.katowice.pl  w  zakładce Szkoły i organy prowadzące

                                                      - konkursy-olimpiady-turnieje

 

 

 

                                                      

 

 

Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych

 

UWAGA KONKURSY I WSPANIAŁE NAGRODY!!!

W październiku obchodzimy Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych. Z tej okazji w naszej szkole ogłoszonych zostanie wiele konkursów. W wybrany dzień tygodnia uczniowie odwiedzający bibliotekę zostaną poczęstowani słodką niespodzianką – „Słodkie wypożyczanie”. Dodatkowo w wyznaczonym dniu miesiąca będzie można „Spotkać się  w ciemno z książką”. Uczniowie klas III gimnazjalnych odwiedzą uczniów klas I z przedstawieniem terapeutycznym, oraz starsi uczniowie wezmą udział w akcji „Starszy czyta młodszym”. Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w „Magicznym dniu bajek i postaci literackich”, w czasie którego w danym dniu ogłoszonym dla całej szkoły, każdy uczeń przebierze się za dowolną postać bajkową lub literacką.

KONKURSY

Klasy  I-III

1.     „Zakładka do książki – wykonaj zakładkę do książki (format i technika dowolna).

Klasy  IV-VI

1.     „Plakat zachęcający do przeczytania wybranej lektury” –  (format A2, technika dowolna; prace można wykonać indywidualnie lub w grupie).

Klasy VI, VII, IIG i IIIG

1.     Konkurs fotograficzny „Zaczytani” – przynieść zdjęcie z czytającymi osobami spotkanymi  w różnych miejscach i sytuacjach (np. czytające rodzeństwo, rodzice, dziadkowie, znajomi…)

2.     Komputerowa postać bajkowa lub literacka” – praca wykonana w programie Paint (format A4, wydruk składamy w bibliotece szkolnej).

Klasy VII, IIG i IIIG

1.     „Zaprojektuj kalendarz na rok 2018,  którego elementem będzie postać, wydarzenie lub sytuacja wybranej przez ciebie książki „– ( format A2, technika dowolna)

 

 

Termin składania prac: 13 października 2017r. (w szkolnej bibliotece – budynek podstawówki lub byłego gimnazjum). Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród odbędzie się 10 listopada  2017r. podczas akademii z okazji Święta Niepodległości.

Przypominamy, że uczestnicząc w ogłoszonych konkursach można zdobyć - 5 pkt. za udział,     a za zajęcie miejsca I-III – 10 pkt.

 

                                                                                             Zapraszamy

Harmonogram akcji z okazji Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych

 

 

„Słodkie wypożyczanie”

 

 

06-10-2017r.

 

„Postać bajkowa lub literacka”

 

 

11-10-2017r.

 

„Spotkanie w ciemno z książką”

 

 

18-10-2017r.

 

„Starszy czyta młodszym”

 

 

23-10-2017r.

 

Przedstawienie terapeutyczne

 

 

27 – 10-2017r.

 

 

 

UBEZPIECZENIE UCZNIÓW

Wzorem lat ubiegłych Rada Rodziców Naszej szkoły dokonała analizy ofert ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków na rok szkolny 2017/2018 złożonych przez różne towarzystwa ubezpieczeniowe.

Informujemy, że najkorzystniejszą ofertę przedstawiło TU InterRisk reprezentowane przez:
Multiagencja Silesia Group
44-200  Rybnik, ul. Mikołowska 34,
Biuro czynne poniedziałek – piątek godz. 8:30-17:00;
Tel: 032 42 22 788; 032 42 37 100; 669 091 202;
mail: szkody@silesiagroup.pl

Aby zapoznać się z warunkami i skorzystać z przedstawionej oferty proszę przejść na adres:
www.ubezpieczenia-madrze.pl i dokonać płatności wybierając dowolny wariant ubezpieczenia.

Dodatkowe informacje:

Wybierając wariant II ubezpieczenia –składka 55 zł- za 2 i kolejne dziecko Rodzic płaci 50% składki (dotyczy rodzeństwa uczęszczającego do Przedszkola nr 2 oraz Szkoły Podstawowej nr 2 im. Świętej Jadwigi w Świerklanach)

W sytuacjach wyjątkowych istnieje możliwość wpłaty gotówkowej w sekretariacie szkoły
z zastrzeżeniem wpłaty TYLKO w wariancie II ubezpieczenia- składka 55 zł

Wpłata do 30 września 2017 r. gotówką i on-line (zaksięgowana na koncie Ubezpieczyciela) skutkuje ochroną ubezpieczenia od 1 września 2017 r.

 Wpłata po 30 września 2017 r. tylko on-line - ochrona ubezpieczeniowa od następnego dnia po zaksięgowaniu składki na koncie Ubezpieczyciela.

 

 

OGŁOSZENIE

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Świętej Jadwigi w Świerklanach informuje, że 13 września 2017r. o godzinie 16:00  odbędą się informacyjne  zebrania  z rodzicami - najpierw zebranie ogólne w sali gimnastycznej (budynek szkoły podstawowej), potem spotkanie z wychowawcami klas.

Przydział sal  na zebrania z rodzicami przedstawia się następująco:

KLASA

WYCHOWAWCA

SALA

1a SP

Urszula Kowalczyk

 

11 SP

1b SP

Elżbieta Kozicka

 

12 SP

2a SP

Elżbieta Szulik

 

10 SP

3a SP

Michalina Dzierżęga

31 SP

 

3b SP

Dorota Krawczyk

 

9 SP

3c SP

Danuta Konsek

25 SP

 

4a SP

Marta Wojtczak

12 GIM

 

4b SP

Wioleta Wolny

 

28 SP

4c SP

Joanna Piwkowska

 

11 GIM

5a SP

Monika Pośpiech

 

26 SP

5b SP

Marzena Nosiadek-Kubiec

10 GIM

 

6a SP

Joanna Krawczyk

 

24 SP

6b SP

Iwona Szulc-Winkler

 

14 GIM

7a SP

Dominika Marcisz

 

27 SP

2a GIM

Joanna Werner

9 GIM

godz.15.30

2b GIM

Jarosław Musiał

16 GIM

godz.15.30

2c GIM

Jarosław Musiał

16 GIM

 

3a GIM

Sylwia Masłowska

13 GIM

 

3b GIM

Monika Stacha

20 GIM

 

3c GIM

Joanna Jastrzębska

11a GIM

 

3d GIM

Joanna Werner

9 GIM

 

 

 

OGŁOSZENIE

Informujemy, że uczniowie klas od I do VII  szkoły podstawowej oraz uczniowie  II i III klas (oddziały gimnazjalne) mają zapewnione bezpłatne podręczniki  i materiały ćwiczeniowe.

Rodzice zaopatrują  uczniów klas IV, V, VI w podręczniki do języka niemieckiego oraz uczniów klas I w podręcznik do religii. Szczegółowe informacje dot. podręczników do języka niemieckiego i religii przekażą nauczyciele uczący, informacje zostaną podane  także  na zebraniach z rodzicami – 13.09.2017 r.

 

 

OGŁOSZENIE

Dyrektor Szkoły informuje, że obiady dla chętnych uczniów będą wydawane od 18.09.2017 r. w stołówce przedszkola – tak, jak w roku ubiegłym.

Od 5.09.2017 r. do 8.09.2017 r. będą prowadzone zapisy na obiady w sekretariacie szkoły.

W późniejszym terminie zapisy na obiady prowadzić będzie pani intendentka z przedszkola.

 

Cena obiadu – 3.50 zł, płatność za obiady będzie regulowana przelewem na konto, które zostanie podane zainteresowanym osobom.

 

Przerwy obiadowe:

12.25 – 12.45

13.30 – 13.50

 

 

GODZINY ZAJĘĆ LEKCYJNYCH

1 lekcja 8.00 - 8.45  
2 lekcja 8.55 - 9.40  
3 lekcja 9.50 - 10.35  
4 lekcja 10.45 - 11.30  
5 lekcja 11.40 - 12.25 obiad
6 lekcja 12.45 - 13.30 obiad
7 lekcja 13.50 - 14.35  
8 lekcja 14.40 - 15.25